środa, 30 grudnia 2015

Płatki jaglane z owocami

Płatki jaglane odkryłam niedawno i bardzo je polubiłam. Dzisiaj pomysł na szybkie i proste śniadanko z płatków jaglanych z owocami czyli na śniadanie ze słoiczka. Ja przygotowałam je wieczorem i rano zabrałam do pracy, ale można zjeść tuż po przygotowaniu jeszcze cieplutkie:). Z racji na zimową porę użyłam mrożonych owoców: truskawek i jagód. Polecam i życzę Smacznego!



Składniki:

pół szklanki płatków jaglanych
szklanka mleka
szczypta soli
mrożone lub świeże owoce: u mnie truskawki i jagody

Sposób wykonania:

Płatki jaglane i szczyptę soli wrzucamy do garnka z mlekiem, doprowadzamy do wrzenia i gotujemy ok. 3 minut. Przygotowujemy czysty słoiczek, kładziemy warstwę płatków, a na to kilka owoców, przykrywamy kolejną warstwą płatków i tak na przemian, aż do wykorzystania i płatków i owoców. Odstawiamy na chwilę lub na całą noc, aby płatki jaglane zmieszały się z sokiem z owoców. Smacznego!

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię płatki jaglane. :)
    Zapraszam do siebie: http://kikidietetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń