poniedziałek, 22 lipca 2019

Pocztówki

Ostatnio moja skrzynka pocztowa, aż ugina się pod ciężarem pocztówek. Niech ta dobra passa trwa!!! Zdobycze z zeszłego tygodnia.

              Z wymian

Sosnowiec

Tarnowskie Góry, obiekt UNESCO

Będzin

Nikiszowiec, dzielnica Katowic   

Irysy

Mały Książe    
Poznań, kartka wygrana w loterii

Jubileuszowa na 100-lecie powstania szwadronów Ułanów Krechowieckich, kartka wygrana w loterii

Krzemionki, kolejny obiekt UNESCO, kartka wygrana w loterii 
                                                                 
            Od Rodzinki
Mazury

Ryn

Ryn

Organy w Świętej Lipce

Święta Lipka

Giżycko

Bristol

Weymouth

Clevedon

Weymouth

Bristol
    Kartka ze stemplem okolicznościowym na 450 rocznicę Unii Lubelskiej


Od Penpalki z Holandii

Z wymiany oficjalnej na PC Niemcy

Z wymiany oficjalnej na PC Finlandia

2 komentarze:

  1. jestem nowa jeśli chodzi o postcrossing, czy wymieniacie się tylko nowymi pocztówkami czy też takimi ,,używanymi" (przesłanymi pocztą)?pocztówki to byłby dodatkowy bonus, ale kolekcjonuję znaczki i zastanawiam się czy postcrossing to opcja dla mnie, czy zostają mi internetowe sklepy filatelistyczne i antykwariaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wymieniam się na nowe, czyste wysłane w kopercie czy ostemplowane, ale są ludzie co zbierają takie z obiegu czyli używane. Jesli chodzi o znaczki, to ja zbieram ładne, ale tylko jak ktoś mi wyśle na pocztówce czy liście, sama nie dokupuje specjalnie. Polecam dopisać sie do Facebookowych grup np.Postcrossing Poland, jest też grupa dla kolekcjonerów znaczków.

      Usuń