sobota, 29 listopada 2014

Muffinki z owocami i czekoladą

Prosty przepis na smakołyk w "kilka chwil". Smacznego! Przepis pochodzi z gazetki "Przyślij przepis!".




Składniki:

2 szklanki mąki
2/3 szklanki cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 szklanka mleka
10 dag masła
jajko
garść mrożonych owoców (u mnie czarne i czerwone porzeczki)
czekolada



Sposób wykonania:

Masło roztapiamy i studzimy. W jednej misce mieszamy suche składniki: mąkę, cukier i proszek do pieczenia a w drugiej misce mokre składniki: mleko, masło, jajko. Suche składniki mieszamy z mokrymi dodajemy owoce i pokruszoną na drobne kawałki czekoladę. Ciasto wlewamy do foremek na muffinki do 2/3 wysokości (ja mam silikonowe foremki, z których po upieczeniu muffinki wyjmuje się bez problemów) i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na 20 minut. Po wyjęciu z piekarnika muffinki studzimy i dowolnie ozdabiamy (ja użyłam lukru i kolorowej posypki). Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz